Gebruikershandleiding Remote Access Inleiding Deze handleiding beschrijft het gebruik van de Remote Access oplossing van E-Zorg, die het mogelijk maakt om via elke...
Welke internet browser werkt het beste met de token? Om in te loggen op remote.ezorg.nl raden we u aan om gebruik te maken van Microsoft Internet Explorer als browser....
Het inloggen verloopt anders dan ik gewend ben. Door een update van de Pulse Secure software, op het Remote Access platform van E-Zorg, kan het gebeuren dat tijdens...
Het Remote Access portaal meldt “Invalid username or password. Please re-enter your user information.” en ik kan niet inloggen. De combinatie van de gebruikersnaam, PIN code en token nummer klopt niet. De gebruikersnaam dient u zonder hoofdletters in te...
Na het inloggen meldt het Remote Access portaal “There are already other user sessions in progress:” Dit betekent dat u de vorige sessie niet heeft uitgelogd via ‘Sign Out’ of dat de verbinding onverwachts verbroken is...
Ik kan wel inloggen maar mijn RDP link of Network Connect werkt niet meer. Dit heeft vaak te maken met een probleem met Java, en kan veroorzaakt zijn door bijvoorbeeld een Windows Update. Op...
Mijn RDP link of Network Connect werkt niet meer, maar Java is goed geïnstalleerd en Up to Date. Vaak helpt het om de software van Remote Access opnieuw te installeren. Dit kunt u vrij simpel zelf doen via...
Mijn computer vraagt of ik de software van Java vertrouw en wil activeren. De Java software is nodig voor de werking van Remote Access, maar wordt wel eens geblokkeerd door een update van...
Mijn computer vraagt of ik de software van Juniper Networks vertrouw en wil installeren. Deze software is van ons Remote Access systeem en is inderdaad nodig, graag toestemming geven en installeren. In sommige gevallen...
Het Remote Access portaal meldt “The client could not connect to the remote computer. Remote connections might not be enabled…….” De computer die u op afstand probeert over te nemen is niet bereikbaar. Het kan zijn dat die computer uitstaat,...