Gebruikershandleiding Remote Access Inleiding Deze handleiding beschrijft het gebruik van de Remote Access oplossing van E-Zorg, die het mogelijk maakt om via elke...
De Remote Access Portal gaat veranderen! Nadat enige tijd geleden de naam van ons Remote Access systeem en het VPN cliënt programma op uw thuis PC...
Het Remote Access portaal meldt “Invalid username or password. Please re-enter your user information.” en ik kan niet inloggen. De combinatie van de gebruikersnaam, PIN code en token nummer klopt niet. De gebruikersnaam dient u zonder hoofdletters in te...
Na het inloggen meldt het Remote Access portaal “There are already other user sessions in progress:” Dit betekent dat u de vorige sessie niet heeft uitgelogd via ‘Sign Out’ of dat de verbinding onverwachts verbroken is...
Ik kan wel inloggen maar mijn RDP link of Network Connect werkt niet meer. Dit heeft vaak te maken met een probleem met Java, en kan veroorzaakt zijn door bijvoorbeeld een Windows Update. Op...
Mijn computer vraagt of ik de software van Java vertrouw en wil activeren. De Java software is nodig voor de werking van Remote Access, maar wordt wel eens geblokkeerd door een update van...
Mijn computer vraagt of ik de software van Juniper Networks vertrouw en wil installeren. Deze software is van ons Remote Access systeem en is inderdaad nodig, graag toestemming geven en installeren. In sommige gevallen...
Het Remote Access portaal meldt “The client could not connect to the remote computer. Remote connections might not be enabled…….” De computer die u op afstand probeert over te nemen is niet bereikbaar. Het kan zijn dat die computer uitstaat,...
Gebruikersnaam voor thuiswerken – Remote Desktop (RDP) Gebruikersnaam voor thuiswerken – Waar te vinden? Volg deze procedure op de PC die u wilt overnemen (in de apotheek/praktijk)...
Remote Access foutmelding “Your local computer might be low on memory” Dit artikel beschrijft het probleem waarbij het overnemen van een computer op afstand via Remote Desktop niet lukt en er...