Hoe importeer ik meerdere collega’s in één keer? Wanneer u met meerdere collega’s tegelijk start met de KPN Zorg Messenger, kan het handiger zijn om al deze collega’s...
Hoe kunnen collega’s zonder bedrijfsmail toegevoegd worden als collega? Indien er bij uw organisatie ook teamleden zijn die geen eigen bedrijfsmailadres hebben, kunt u hen alsnog toevoegen als collega...
Hoe herkent de messenger meerdere domeinnamen die bij dezelfde organisatie horen? In principe herkent de KPN Zorg Messenger collega’s van dezelfde organisatie op basis van de domeinnaam van hun e-mailadres. Mocht...
Hoe deactiveer ik collega’s? Wanneer een collega uit dienst gaat, zult u hem / haar willen deactiveren in het bedrijfsaccount. Admins kunnen dit doen...
Kan ik de kleuren van de KPN Zorg Messenger aanpassen? De KPN Zorg Messenger is standaard KPN-groen – u kunt er echter ook voor kiezen om met uw team de...
Kan ik de KPN Zorg Messenger ook gebruiken met Single Sign-On? Het is ook een mogelijkheid om voor uw hele organisatie Single Sign-On in te stellen hiervoor gebruiken we de mogelijkheid...
Waarvoor is de bedrijfsdisclaimer en hoe stel ik hem in? De bedrijfsdisclaimer is een bericht dat getoond wordt bovenaan iedere conversatie gestart vanuit uw organisatie. Het is bedoeld om direct...
Ik wil dat mijn organisatie niet alle clients beschikbaar heeft, kan dat? Het is mogelijk om bepaalde clients specifiek voor uw organisatie uit te zetten. Mocht het bijvoorbeeld bedrijfsbeleid zijn dat alleen...
Waarvoor dient de fallback taal? Mocht uw organisatie teamleden hebben die de standaard taal ingesteld in de KPN Zorg Messenger niet volledig beheersen, dan kunt...
Toelichting bij gebruik notificaties KPN Zorg Messenger Definities Met het gebruik van de KPN Zorg Messenger kunnen verschillende soorten mailberichten langskomen. Deze berichten zijn in drie groepen...