E-Zorg 24×7
Heeft u de dienst ‘Servicepakket 24×7’ afgenomen bij E-Zorg dan kunt u de servicedesk van E-Zorg ook buiten kantooruren bereiken bij calamiteiten.
Heeft uw verstoring een lagere prioriteit, zoals een verminderde snelheid of uitval van enkele PC’s, dan kunt u dit per e-mail, of de eerstvolgende werkdag vanaf 08:00 uur telefonisch, bij ons aanmelden.
Voordat u ons belt, gaan we er vanuit dat uw systeembeheerder al onderzoek gedaan heeft en onderstaande procedure voor het herstarten van de router doorlopen heeft inclusief de minimale herstart van 10 minuten heeft afgewacht.
Voorbereiding op 24×7
De volgende informatie is nodig tijdens een calamiteit om u goed van dienst te kunnen zijn:
- Weet u waar de E-Zorg Cisco router staat?
- Kunt u buiten kantooruren de router fysiek bereiken om deze uit en aan te zetten?
- Is uw systeembeheerder bereikbaar buiten kantooruren?
- Controleer uw E-Zorg factuur voor klantnummer en pincode.
Router herstarten
Heeft u een probleem met de E-Zorg verbinding dan lost u het probleem in de meeste
gevallen op door de Cisco router te herstarten:
1) Zet de router uit met het knopje/schakelaar aan de achterkant van de router. Laat de router 10 minuten uit staan.
Hieronder de 2 meest gangbare routers die in omloop zijn.
Cisco C927-4PLTEGB:
Cisco C88xVAG-4G:
2) Wacht 10 minuten, zet de router daarna weer aan.
3) Het opstarten van de router duurt maximaal 10 minuten. Wacht 10 minuten.
4) Controleer of het PPP lampje brandt – dan is er verbinding met E-Zorg op de vaste verbinding. Mogelijk hebt u dan een lokaal probleem, vraag uw systeembeheerder dit te controleren.
5) Controleer of het VPN lampje brandt – dan werkt u via de Mobiele verbinding. Er is een verstoring op de vaste verbinding. Als u via de 4G kunt werken, onderneem dan geen actie. Wij bellen u de eerstvolgende werkdag zo vroeg mogelijk.
E-Zorg 24×7 telefoonnummer
Indien u de dienst ‘Servicepakket 24×7’ heeft afgenomen dan kunt u ons voor verbindingsproblemen ook buiten kantooruren bereiken bij calamiteiten.
NB. Laat altijd eerst uw lokale systeembeheerder de storing onderzoeken, en lokale oorzaken uitsluiten; voordat u de 24×7 dienst van E-Zorg belt.
Wanneer de E-Zorg verbinding geheel onderbroken/verstoord is en uw lokale systeembeheerder mogelijke lokale oorzaken heeft uitgesloten, dan kunt u contact met ons opnemen via 020-4309033, met uw persoonlijke pincode die u vindt op uw factuur.
Als u ons belt dan vragen we u naar uw klantnummer. Deze vindt u ook op de factuur van E-Zorg.
1) Bel E-Zorg: 0204309033 (Let op, niet anoniem bellen!)
2) Toets *, wacht tot u het toestelnummer mag kiezen. Toets daarna de pincode (zie de pin code op uw factuur)
3) U wordt nu doorverbonden met de waakdienst van E-Zorg. Indien er niet wordt opgenomen kunt een bericht inspreken, laat hierbij duidelijk uw contactgegevens achter.
Wilt u graag gebruik maken van de 24×7 servicedienst oplossing van uw E-Zorg verbinding? Neem dan vrijblijvend telefonisch contact op met onze Sales afdeling via 020-4309033 (optie 3) of per mail: verkoop@ezorg.nl