1. Home
  2. KPN Zorg Messenger
  3. Veiligheid
  4. Mijn Google Authenticator-codes werken niet (tweefactorauthenticatie op Android)

Mijn Google Authenticator-codes werken niet (tweefactorauthenticatie op Android)

Dit kan zijn omdat de tijd in uw Google Authenticator-app niet correct is gesynchroniseerd.

U kunt er als volgt voor zorgen dat u de juiste tijd heeft:

  1. Ga naar het hoofdmenu in de Google Authenticator-app.
  2. Tik op Meer (drie bolletjes) > Instellingen.
  3. Tik op Tijdcorrectie voor codes.
  4. Tik op Nu synchroniseren.

Op het volgende scherm bevestigt de app dat de tijd is gesynchroniseerd. U moet uw verificatiecodes nu kunnen gebruiken om in te loggen. De synchronisatie is alleen van toepassing op de interne tijd van uw Google Authenticator-app en de instellingen bij ‘Datum en tijd’ op uw apparaat worden niet gewijzigd.

Afdrukken

Gerelateerde artikelen

Antwoord niet gevonden?
Klik op onderstaande link om u vraag aan de helpdesk te stellen
Stel uw vraag