1. Home
  2. E-Mail
  3. SMTP-fout (454) in Webmail
  1. Home
  2. KPN Zorg Messenger
  3. Foutmeldingen
  4. SMTP-fout (454) in Webmail

SMTP-fout (454) in Webmail

Wanneer u in de E-Zorg Webmail geen berichten kunt versturen, maar bij verzenden de foutmelding “SMTP-fout (454)” krijgt, dan voldoet uw wachtwoord waarschijnlijk niet meer aan de eisen voor volledig gebruik van de Webmail.

Nieuw wachtwoord aanvragen

Via onze publieke website kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen voor uw mailaccount. Voor het formulier waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanvragen, klik hier.
In dat formulier vragen wij u o.a. om een ander mailadres; waar u nog bij kunt nadat wij uw wachtwoord gereset hebben. (want u kunt dan natuurlijk even niet meer inloggen met dit account waarvoor u een wachtwoord reset heeft aangevraagd, totdat u het nieuwe wachtwoord in bezit heeft)

Uw nieuwe wachtwoord wijzigen in iets persoonlijks

Het nieuwe wachtwoord dat u van ons krijgt, wordt automatisch gegenereerd, en is dus heel veilig; maar niet heel makkelijk te onthouden.
Maar u kunt dat nieuwe wachtwoord eventueel zelf weer veranderen in iets persoonlijks.
Hoe dat werkt, leest u in dit artikel.

Afdrukken

Gerelateerde artikelen

Antwoord niet gevonden?
Klik op onderstaande link om u vraag aan de helpdesk te stellen
Stel uw vraag