1. Home
  2. KPN Zorg Messenger
  3. Conversaties
  4. Kan ik bestaande groepsconversaties aanpassen?

Kan ik bestaande groepsconversaties aanpassen?

Indien u de ‘eigenaar’ (initiator) van een groepsconversatie bent, kunt u deze desgewenst na het aanmaken ook nog aanpassen.

Wanneer u in de desktop clients van de KPN Zorg Messenger bovenin de groepsconversatie op ‘Meer’ klikt, verschijnen uw opties. Zo kunt u kiezen voor ‘Verander onderwerp’ om het huidige onderwerp aan te passen en u kunt kiezen voor ‘Instellingen’ om verdere reeds bepaalde instellingen aan te passen, zoals welke deelnemers nieuwe deelnemers kunnen uitnodigen.

Via uw mobiele apparaat kunt u rechts bovenin de groepsconversatie het menu openen en kiezen voor ‘Chat-opties’. Hier vindt u indien u de eigenaar van de chat bent de opties om het onderwerp aan te passen en om de instellingen te wijzigen.

U kunt ook nieuwe deelnemers toevoegen aan een bestaand groepsgesprek. In de desktop clients doet u dit via de groene knop met het plusje bovenin de huidige lijst deelnemers, rechts op uw scherm.

Op uw mobiele apparaat gaat u wederom naar ‘Chat-opties’ en vervolgens naar ‘Deelnemers’. Hier vindt u de optie om deelnemers toe te voegen.

De eigenaar is in het algemeen degene die het gesprek heeft aangemaakt. Het is niet mogelijk om handmatig een eigenaar aan te wijzen. Als de eigenaar eruit stapt, wordt het eigenaarschap doorgegeven aan de volgende in de lijst.

Afdrukken

Gerelateerde artikelen

Antwoord niet gevonden?
Klik op onderstaande link om u vraag aan de helpdesk te stellen
Stel uw vraag