1. Home
  2. KPN Zorg Messenger
  3. Conversaties
  4. Kan ik conversaties ook sluiten?

Kan ik conversaties ook sluiten?

U kunt groepsgesprekken sluiten wanneer u de ‘eigenaar’ (initiator) van het gesprek bent.

U kunt dit doen via de desktop clients door bovenin naar ‘Meer’ te gaan en vervolgens ‘Sluit chat’ te kiezen.

Op uw mobiele apparaat doet u dit door het gesprek te openen en vervolgens het menu rechts bovenin. Hier kunt u naar ‘Chat-opties’ gaan en ‘Chat sluiten’ kiezen.

Het sluiten van een groepsconversatie houdt het volgende in:

  • Er kan niets meer aangepast worden aan deze conversatie;
  • Er kunnen geen nieuwe berichten toegevoegd worden aan de conversatie;
  • De conversatie kan nog wel geraadpleegd en gedownload worden;
  • De conversatie kan niet opnieuw geopend worden. U dient dan een nieuwe groepsconversatie aan te maken.
Afdrukken

Gerelateerde artikelen

Antwoord niet gevonden?
Klik op onderstaande link om u vraag aan de helpdesk te stellen
Stel uw vraag