- Start Microsoft Office 2016/Office 365
 - Klik op “Bestand“
 - Klik op “Info“
 - Klik op “Accountinstellingen“
 - Klik in het dropdown menu op “Accountinstellingen…”
 - In het Accountinstellingen in het tabblad E-mail klikt u op “Nieuw…“
 - Vul het e-mail adres is wat u wilt instellen.
- Klik op “Geavanceerde opties“
 - Vink “Ik wil mijn account handmatig instellen” aan
 - Klik op “Verbinding maken”
 
 - Kies “POP” of “IMAP“
 - Voer uw wachtwoord in voor het e-mail adres
 - Klik op “Verbinding maken“
 - (Mocht u een Internet – Beveiligswaarschuwing krijgen klik u op “Nee”, deze servers gebruiken wij niet voor de e-mailhosting)
 - U krijgt een venster met “Er is iets misgegaan”, klik hier op “Accountinstellingen wijzigen”
- Inkomende e-mail
- Ingeval van POP3
- Server “mail.ezorg.nl” Poort “995“
 - Vink “Voor deze server is een versleutelde verbinding vereist (SSL/TLS)” aan
 - Laat “Aanmelding via beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) vereisen” uit
 
 - ingeval van IMAP
- Server “mail.ezorg.nl” Poort “993“
 - Versleutelingsmethode “SSL/TLS“
 - Laat “Aanmelding via beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) vereisen” uit
 
 
 - Ingeval van POP3
 - Uitgaande e-mail
- Server “smtp.ezorg.nl” Poort “587“
 - Versleutelingsmethode “STARTTLS“
 - Laat “Aanmelding via beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) vereisen” uit
 
 - Klik op “Volgende”
 
 - Inkomende e-mail
 - Voer uw wachtwoord in voor het e-mail adres
 - Klik op “Verbinding maken“
 - Klik op “Gereed“, uw e-mail account is klaar voor gebruik.
 - U kunt het “Accountinstellingen” venster “Sluiten“
 
Mailclient Microsoft Outlook 2016/Office 365 instellen reguliere mail
Antwoord niet gevonden?Stel uw vraag