Wat doe ik wanneer ik mijn Zorgmessenger wachtwoord vergeten ben? Wanneer u uw Zorgmessenger wachtwoord niet meer weet, kunt u deze gemakkelijk zelf opnieuw instellen. Op het inlogscherm kunt u...
Is het mogelijk om meerdere e-mailadressen aan één account te koppelen? U kunt zeker meerdere e-mailadressen aan een enkel KPN Zorg Messenger account koppelen. Dit kan handig zijn wanneer u meerdere...
Kan ik meerdere actieve accounts hebben en zo ja, kunnen deze samengevoegd worden? Het is mogelijk om accounts samen te voegen. Er zijn twee manieren om dit te doen – voor beide worden...
Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg bij het inloggen? Foutmeldingen bij het inloggen kunnen diverse oorzaken hebben. Zo kan het dat u incorrecte inloggegevens hebt ingevoerd – als dit...
Hoe zien mijn contacten of ik beschikbaar ben? U kunt zelf een status kiezen: de opties zijn ‘Online’, ‘Bezig’, ‘Afwezig’ en ‘Offline’. U kunt deze status instellen door...
Hoe upload ik een profielfoto? Het is prettig voor uw contacten als ze aan de hand van uw profielfoto een beeld kunnen krijgen van met...
Hoe stel ik mijn functietitel in? Vooral voor grotere organisaties is het aan te raden om ieder teamlid te vragen een functietitel in te voeren. Wanneer...
Waar stel ik in wanneer ik notificaties wil ontvangen? Door middel van notificaties kunt u gemakkelijk op de hoogte blijven van activiteit in de KPN Zorg Messenger. Er zijn...
Hoe zeg ik mijn KPN Zorg Messenger account op? Er zijn verschillende scenario’s voor het opzeggen van een account: Indien u uit dienst gaat bij uw huidige werkgever, kan...
Zorg Messenger Account Types De Zorg Messenger kent twee verschillende account types. Onderscheid in de twee account types bestaat uit de mogelijkheid om een...