- Start Microsoft Outlook 2013/2016
- Klik op “Bestand”
- Klik op “Info”
- Klik op “Accountinstellingen” en nogmaals “Accountinstellingen”
- Klik op uw bestaand E-Zorg e-mailaccount en daarna op “Herstellen”
- Klik op “Geavanceerde opties“
- Vink “Ik wil mijn account handmatig herstellen” aan
- Klik op “Repareren“
- Inkomende e-mail
- in geval van “POP3 – Accountinstellingen”
- Server “mail.ezorg.nl” Poort “995“
- Vink “Voor deze server is een versleutelde verbinding vereist (SSL/TLS)” aan
- In geval van “IMAP – Accountinstellingen”
- Server “mail.ezorg.nl” Poort “993“
- Versleutelingsmethode “SSL/TLS“
- Laat “Aanmelding via beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) vereisen” uit
- in geval van “POP3 – Accountinstellingen”
- Uitgaande e-mail
- Server “smtp.zorgmessenger.ezorg.nl” Poort “587“
- Versleutelingsmethode “STARTTLS“
- Laat “Aanmelding via beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) vereisen” uit
- Vink “Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist” aan
- Selecteer “Dezelfde instellingen gebruiken als voor de server voor inkomende e-mail“
- Klik op “Repareren“
- Uw mailclient is nu klaar voor gebruik
Mailclient Microsoft Outlook 2016/Office 365 instellen voor de Zorg Messenger
Antwoord niet gevonden?Stel uw vraag