1. Home
  2. KPN Zorg Messenger
  3. Contacten
  4. Wat doe ik als mijn contact mijn uitnodiging niet heeft ontvangen?

Wat doe ik als mijn contact mijn uitnodiging niet heeft ontvangen?

Wanneer u iemand heeft uitgenodigd, hoort deze persoon een e-mail te ontvangen waarmee hij/zij de uitnodiging kan accepteren. Indien deze e-mail niet in goede orde ontvangen is, kunt u het volgende doen:

Vraag uw contact om in de spambox of ongewenste mail te kijken;

Probeer de uitnodiging nogmaals te verzenden – het kan zijn dat u een typfoutje heeft gemaakt in het e-mailadres.

Als bovenstaande ook niet heeft geholpen, stuur dan een berichtje aan onze helpdesk. Zorg dat u ons in dit bericht in ieder geval de naam en het e-mailadres van de genodigde doorgeeft, zodat we kunnen bekijken wat er met de uitnodiging is gebeurd.

Afdrukken

Gerelateerde artikelen

Antwoord niet gevonden?
Klik op onderstaande link om u vraag aan de helpdesk te stellen
Stel uw vraag