Bezoekt u een website en ziet u een melding in uw browser van E-Zorg? Dan kan E-Zorg de website niet bereiken of heeft deze uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd. Dat kan veel verschillende oorzaken hebben. In de foutmelding ziet u een errorcode, in het rood. Deze foutmelding vertelt u waarom de website niet wordt getoond. Hieronder zullen we de meest voorkomende foutmeldingen beschrijven.
- The domain name does not exist
- De FQDN (URL) die u heeft ingegeven in de browser bestaat niet. Vermoedelijk bestaat deze niet (meer) of heeft u een tikfout gemaakt.
- Connection refused
- De verbinding naar de website is niet mogelijk. Wilt u een printer of een NAS bereiken in uw netwerk? Controleer dan uw proxyuitzonderingen of het IP adres van uw printer of NAS bij de proxyuitzonderingen staat ingesteld.
- Connection timed out
- De website is onbereikbaar. Mogelijk heeft de website een verstoring en kunt u het later nogmaals proberen.
- The name server was unable to process this query
- De DNS provider kan de FQDN (URL) niet vinden. Mogelijk is er een storing bij de leverancier van de website.