- Start Microsoft Office 2016/Office 365
- Klik op “Bestand“
- Klik op “Info“
- Klik op “Accountinstellingen“
- Klik in het dropdown menu op “Accountinstellingen…”
- In het Accountinstellingen in het tabblad E-mail klikt u op “Nieuw…“
- Vul het e-mail adres is wat u wilt instellen.
- Klik op “Geavanceerde opties“
- Vink “Ik wil mijn account handmatig instellen” aan
- Klik op “Verbinding maken”
- Kies “POP” of “IMAP“
- Voer uw wachtwoord in voor het e-mail adres
- Klik op “Verbinding maken“
- (Mocht u een Internet – Beveiligswaarschuwing krijgen klik u op “Nee”, deze servers gebruiken wij niet voor de e-mailhosting)
- U krijgt een venster met “Er is iets misgegaan”, klik hier op “Accountinstellingen wijzigen”
- Inkomende e-mail
- Ingeval van POP3
- Server “mail.ezorg.nl” Poort “995“
- Vink “Voor deze server is een versleutelde verbinding vereist (SSL/TLS)” aan
- Laat “Aanmelding via beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) vereisen” uit
- ingeval van IMAP
- Server “mail.ezorg.nl” Poort “993“
- Versleutelingsmethode “SSL/TLS“
- Laat “Aanmelding via beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) vereisen” uit
- Ingeval van POP3
- Uitgaande e-mail
- Server “smtp.zorgmessenger.ezorg.nl” Poort “587“
- Versleutelingsmethode “STARTTLS“
- Laat “Aanmelding via beveiligd-wachtwoordverificatie (SPA) vereisen” uit
- Klik op “Volgende”
- Inkomende e-mail
- Voer uw wachtwoord in voor het e-mail adres
- Klik op “Verbinding maken“
- Klik op “Gereed“, uw e-mail account is klaar voor gebruik.
- U kunt het “Accountinstellingen” venster “Sluiten“
Mailclient Microsoft Outlook 2016/Office 365 instellen voor de Zorg Messenger
Antwoord niet gevonden?Stel uw vraag