Het is mogelijk om accounts samen te voegen. Er zijn twee manieren om dit te doen – voor beide worden dezelfde stappen gevolgd, maar het resultaat verschilt. Welke manier van koppelen gehanteerd wordt is afhankelijk van bij welke bedrijfsaccounts de te koppelen accounts horen.
Ten eerste is het mogelijk om twee accounts die tot hetzelfde bedrijfsaccount behoren samen te voegen. Alle gesprekken worden dan in één samengevoegd account geplaatst. Er is feitelijk nog maar één actief account over. Let op: wanneer de accounts die gekoppeld worden bij hetzelfde bedrijf horen, zal deze manier van koppelen automatisch toegepast worden! Dit kan dan ook niet meer ongedaan gemaakt worden.
Wanneer de te koppelen accounts bij twee verschillende bedrijfsaccounts horen, zullen beide accounts blijven bestaan. Het koppelen heeft dan als resultaat dat u wanneer u in één van beide accounts bent ingelogd, gemakkelijk kunt switchen naar het andere account. Dit kunt u dan doen door in de web client op de bedrijfsnaam bovenin het scherm te klikken. Er verschijnt dan een dropdown menu. Deze manier van koppelen kan indien gewenst wel ongedaan gemaakt worden.
Voor beide opties doorloopt u de volgende stappen:
- Log in via de website;
- Ga naar het menu rechts bovenin;
- Kies voor ‘Profiel’;
- Ga naar de ‘Geavanceerd’ tab;
- Klik op ‘Samenvoegen’;
- Log in met het account dat gekoppeld moet worden.
Om twee accounts van aparte organisaties los te koppelen, gaat u wederom naar de Geavanceerd tab in de Profielinstellingen. Klik op ‘Loskoppelen’ om het account waarmee u bent ingelogd los te koppelen van alle andere accounts.