E-Zorg Kennisbank
  • E-Zorg Website
  • Webmail
  • Remote Access
  • Zorg Messenger
  1. Home
  2. KPN Zorg Messenger
  3. Account
  4. Account verwijderen
Searching...

Account verwijderen

U kunt uw Zorg Messenger account verwijderen door via het menu rechts bovenin het scherm naar ‘Profiel’ te gaan.

In de ‘Geavanceerd’ tab staat de knop waar u uw account kunt verwijderen. Nadat u op deze knop hebt geklikt wordt gevraagd om het wachtwoord in te vullen, en daarna zal u nogmaals moeten bevestigen dat u het account echt wilt verwijderen.

Wanneer u het account verwijderd, wordt alle data volledig verwijderd van onze servers. Berichten die u met dit account verzonden hebt zullen ook verwijderd worden en niet meer zichtbaar zijn voor uw contacten.

Verwijder uw account alleen als u 100 procent zeker bent dat u het account of de inhoud ervan niet meer nodig zult hebben in de toekomst. Verwijderde accounts kunnen niet meer hersteld worden.

Deze functie is nog niet beschikbaar voor iOS (iPad/iPhone) app.

Afdrukken

Gerelateerde artikelen

  • Wat is een gedeeld account en hoe gebruik ik het?
  • Geen bevestigingsmail ontvangen na registratie
  • Zorg Messenger Account Types
  • Hoe zeg ik mijn KPN Zorg Messenger account op?
  • Waar stel ik in wanneer ik notificaties wil ontvangen?
  • Hoe stel ik mijn functietitel in?
Antwoord niet gevonden?
Klik op onderstaande link om u vraag aan de helpdesk te stellen
Stel uw vraag

Categorieën

  • Prijsindexatie
  • Handleidingen
  • KPN Zorg Messenger
  • E-Mail
  • Remote Access Token

Antwoord niet gevonden?

Klik op onderstaande link om u vraag aan de helpdesk te stellen
Stel uw vraag
© E-Zorg B.V.
  • E-Zorg Website
  • Webmail
  • Remote Access
  • Zorg Messenger