1. Home
  2. Remote Access Token
  3. Mijn RDP link of Network Connect werkt niet meer, maar Java is goed geïnstalleerd en Up to Date.

Mijn RDP link of Network Connect werkt niet meer, maar Java is goed geïnstalleerd en Up to Date.

Vaak helpt het om de software van Remote Access opnieuw te installeren. Dit kunt u vrij simpel zelf doen via het Windows Start menu/ Configuratiescherm/ Programma’s en Onderdelen (of ‘Programma’s verwijderen’).
Verwijder hier alle onderdelen van ‘Juniper’ en ‘Pulse Secure’ (oude naam is Junos Pulse), door er steeds één aan te klikken en bovenaan de lijst op ‘Verwijderen/wijzigen’ te klikken.
Wanneer u daarna opnieuw inlogt op het Remote Access portaal wordt automatisch gevraagd of u de software weer wilt installeren.

Mocht uw organisatie ook Juniper of Pulse Secure gebruiken? Vraag dan na bij uw IT helpdesk of uw deze software mag verwijderen.

Afdrukken

Gerelateerde artikelen